miércoles, 2 de diciembre de 2009

Gau bakartietako aspaldiko lagun,

Izerdi tantek nire gorputz beroa bustitzen dute denboraren nozioa galdu eta zoramenak gidatu zuen gau hartako detaile txiki bakoitza burura ekartzen dudanean.
Urduri geunden bata bestearen aurrean elkarri begira eta zentzugabeko elkarrizketaren ostean, zure bihotzaren taupadak entzuteko moduko isiltasuna nagusitu zen. Zure hatzamar perfektuak nire gorputza marraztu nahiean ibili ziren sekretuan eta gure ezpainak hurbiltzen joan ziren, pixkanaka, mundua gu biontzako geldiaraziz. Eta zure usain leuna sentitu nuen nire gorputzeko bazter guztietan sartzen, azkenean, gure ezpainek bat egin zutenean.
Hotzikara batek goitik behera zeharkatzen nau oraindik ere gogoratzen dudanean zelan zure eskuak nire ile tartean galtzen ziren, ni zure begien handitasunean bezala. Arnasa baino ez zen entzuten. Arnas arina, arnas beroa. ¡Zein goxoak izan ziren izara azpian emandako musu urduriak! Eztanda egingo nuela uste izan nuen momentu batez zure gorputzaren txoko txiki guztiak aztertzen nituen bitartean, betirako nire oroimeneko kaxoi sekretu batean gordez, momentu zoragarri hura inoiz ez galtzeko.
Gaur ohe berean etzanda nago, izara berdinen artean. Baina zerbait falta da: zure gorputza, zure usaina, zure hitzak… Ze txikia sentitzen naizen ohe erraldoi hontan galduta, ze min egiten duen bakardadeak eta horrek sortarazten didan beldur honek eta zenbat botatzen dudan faltan gau hotzetan zure beso tartean babestuta sentitzea!
Baina badakit nire zorion momentu txiki hura pasa zela aspaldi, orain beste batek gozatuko zaituela eta nire ametsetako erreinuan bakarrik egongo garela berriro ere bata bestearen aurrean, biluzik, segundu labur baina ahaztezin batzuetan denboraren dimentsioa apurtuz. Ene maitea, zein laburra den maitasuna, eta zein luzea ahaztea!


Noizbait, lekuren batean, edozein ordutan , nire bila etorriko zarelakoan,

Lasterarte bihotz.

1 comentario: